Hola una consulta / Hello a question

Welcome aboard to our forums, come introduce yourself!

Hola una consulta / Hello a question

Postby ultra-dj » Fri Jan 25, 2013 7:57 pm

hola me acabo de unir al proyecto me gusta y kisiera saber si hay alguna forma de poder aumentar el limite de subidas porque por lo que veo lo maximo que permite subir es de 25MB se podra aumentar esa cuota??

Hi I just joined the project and would like to know if there is any way to increase the upload limit because I see the most you can upload is 25MB that quota may be increased??

otra consulta puedo hacer las modificaciones que yo quiera al script como en el diseño??

another query I can make modifications to the script that I want in the design??

espero su prontra respuesta / I await your prompt response
ultra-dj
Newbie Member
 
Posts: 1
Joined: Wed Jan 23, 2013 10:05 pm

Re: Hola una consulta / Hello a question

Postby SamEA » Fri Feb 01, 2013 11:51 pm

-----------------------
Google Translate
-----------------------

Hola,

Por favor, mira este post para más información sobre cómo ajustar los límites de subida: viewtopic.php?f=33&t=266.

En lo que respecta a las modificaciones de estilo, puede modificar la mayoría de los elementos de estilo con los archivos en. / Estilos / o Indigo. / Estilos / [YOUR_OWN_STYLE_NAME]

-----------------------
Original
-----------------------

Hello,

Please look at this post for more information on how to adjust the upload limits: viewtopic.php?f=33&t=266.

In regards to style modifications, you may modify most of the style elements by using the files in ./styles/Indigo/* or ./styles/[YOUR_OWN_STYLE_NAME]/*
SamEA,
DaddyScripts' Admin & Developer.

Require a PHP or general IT freelancer? Don't hesitate to PM me.
User avatar
SamEA
Site Admin
 
Posts: 1165
Joined: Sat Feb 19, 2011 7:51 pm

Re: Hola una consulta / Hello a question

Postby sonLP » Sat Oct 04, 2014 3:17 am

But remember: dont delete footer credits unless you have purchase the script :
translate
Pero recuerda, no elimines los creditos del footer, a menos que hayas comprado el script :)
User avatar
sonLP
Premium
 
Posts: 21
Joined: Sat Oct 04, 2014 3:13 am


Return to Introduction

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron